+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Sadový Pramen Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 129 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    92%
  • Preis-Leistungverhältnis

    91%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Dagmar Dvořáková

Einzelreisender, 31.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Krásné ubytování, velký pokoj a překrásná koupelna.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
velmi děkujeme za milé a vysoké hodnocení.
Velice rádi Vás u nás opět přivítáme.

Eva Benešová

andere Gruppe, 27.8.2019

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Tento hotel a služby mohu jen doporučit. Ubytování,strava a lázeňské procedury byly fajn. Personál příjemný,moc děkuji za skvělý pobyt,nemám výhrady.

  • ubytování strava lázeňské procedury okolí milý personál

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
velmi děkujeme za velmi milé hodnocení.
Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.

Hesova Miluše

Älteres Paar, 19.8.2019

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Hotel i personál perfektní. Moc se nám libilo.

  • - příjemné prostředí - procedúry na 1 - příjemný personál - výborné snídaně - všude čisto a klid

  • - jediné co bych vytkla je že, když přijedete v pátek nemáte možnost objednat si stravu na sobotu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
velmi děkujeme za vaše kladné a vysoké hodnocení.
Budeme se velmi těšit na Vaši příští návštěvu.

Marcela Kinclová

Einzelreisender, 5.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Celková spokojenost.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
velice děkujeme za Vaše vysoké hodnocení a budeme se velmi těšit na Vaši příští návštěvu.

Jakub Halama

Junges Paar, 28.7.2019

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Hotel s perfektní lokalitou přímo u pramenů a vubec centra lázní. Velké pokoje.

  • Příjemná obsluha Parádní lokalita hotelu Čisto Skvělá masáž

  • Nižší úroveň vařených jídel (kromě snídaní) Pomalejší výtah

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
9
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, pane Halamo,
velmi děkujeme za Vaše vysoké hodnocení. Kvalitu jídel se snažíme hlídat a stále zlepšovat, bohužel ne vždy se nám podaří zavděčit se všem. Pevně věříme, že při Vaší příští návštěvě si u nás pochutnáte i na večeři. Budeme se velmi těšit.

Vladimír Mynařík

Älteres Paar, 22.7.2019

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Rychlost ubytování Kvalita ubytování Čistota ubytování i okolí Výborná strava a obsluha v jídelně Milý personál Umístění na kolonádě

  • Vyloženě negativa jsme nenašli. Jediné, co by se dalo vytknout, je málo výtahů, ale to v takovémto objektu by se asi těžko řešilo.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
velice děkujeme za Vaše vysoké hodnocení a budeme se velmi těšit na Vaši příští návštěvu.

Iva Závorová

Einzelreisender, 8.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme s manželem velmi mile překvapeni ba nadšeni ze všeho v době týdenního pobytu v tomto léčebném zařízení. Nelze jmenovat jednotlivě,vše bylo naprosto dokonalé.Rádi se opět vrátíme.

  • Ubytování - prostorný pokoj s předsíní, koupelna oddělena od WC ,zdravotnický personál - ochota,úsměv, žádný problém ,jídelna luxus strava,všichni i přísní dietáři si vyberou. Servírování na vysoké úrovni.Recepce - ochota, poradí,pomůžou ,vždy perfektní. Úklid čistota, voňavo ,ochota..

  • Jen připomínka - ěli jsme domluvenu polopenzi automaticky snídaně večeře a po dotazu jsme změnili na snídaně oběd. V létě je to lepší ,nemusí se hledat rychlý oběd mezi procedurami a večeře se vždy někde ve měste v pohodě sežene. Ale to jen možnost nabídky. Ochotně nám od třetího dne změnili.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
velmi děkujeme za velmi milé a vysoké hodnocení.
Velice rádi Vás u nás opět přivítáme!

Václav Plas

Älteres Paar, 8.7.2019

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Personál ochotný, zvláště paní recepční která nás přijímala 5.6.2019 ca.13,00.Nespokojenost pouze s první večeří, která byla pevně daná, ne každý musí vařené hovězí s citronovou omáčkou! Jinak saláty, pití, káva ,snídaně byly OK.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
9
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
velmi děkujeme za Vaše vysoké hodnocení.
V systému servírovaných obědů a večeří je klientům v den příjezdu skutečně podáváno automaticky zvolené jídlo z menu, které nemusí vždy každému přijít k chuti. Jsme rádi, že zbytek pobytu tento prvotní nepříjemný dojem napravil.
Budeme se velmi těšit na Vaši příští návštěvu.

Anonym

Einzelreisender, 4.7.2019

English

  • Gesamtbewertung
100 %
  • bajecne snidane, velmi mily personal, v uplnem centru. superb!!

  • nic neni

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
velmi děkujeme za Vaše milé a vysoké hodnocení.
Budeme se velmi těšit na shledání při Vaší příští návštěvě.

Hana Gžebinská

Älteres Paar, 3.7.2019

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Božena Valentová

Einzelreisender, 7.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • V tomto hotelu jsem byla potřetí a vždy spokojenost.

  • KV mám ráda a râda se tam vracím

  • Navrhuji,aby hosté byli časově rozdělení na skupiny k jídlu. Význam se tak boji o stůl,strkání a nebudou se tvořit fronty hladových pacientů. Bazén by se mohl využít poblíž a ne tam jet busem.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 31.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Petr Novák

Einzelreisender, 26.5.2019

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Dagmar Dvořáková

Einzelreisender, 17.5.2019

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Jirina Salačová

Einzelreisender, 13.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Monika Mikszathova

Einzelreisender, 6.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Boli sme veľmi spokojní, personál je milý a ochotný so všetkým výjsť v ústrety. Procedúry splnili moje očakávania, výborné sme si oddýchli a zrelaxovali.

  • Ubytovanie a poloha hotela Procedúry Čistota Atmosféra vo Varoch je úžasná

  • Počasie

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, paní Mikszáthová,
velice děkujeme za Vaše kladné a vysoké hodnocení, velmi si jej vážíme a rádi jej předáme celému kolektivu, neboť spokojenost hostů je naším hlavním cílem.
Velice rádi Vás přivítáme i při Vaší příští návštěvě Karlových Varů a věříme, že tentokrát vyjde i počasí.

Zdeněk Bubák

Einzelreisender, 29.4.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jaroslava Bubáková

Einzelreisender, 29.4.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Kristýna Meravá

Einzelreisender, 5.2.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • V hotelu se nám s děvčaty velmi líbilo. Všude čisto, utulno, velice milý personál. Navštívily jsme ho v lednu a díky tomu jsme mohly parkovat za poplatek přímo u hotelu. Toto jindy není možné. Naproti tomu nevýhodou bylo, (zřejmě kvůli nízké obsazenosti hotelu) zavřená hotelová kavárna, což nás trochu mrzelo. Také nám trochu vadilo, že díky krátkému pobytu zde nebylo možné objednat si předem jídlo, takže co jsme dostali to jsme dostali, a nepodavali se žádné polévky, jen hlavní chod. (teď mě napadá jestli nebyli polévky někde bokem v míse, ale to jsme si tedy nevšimly). Jinak vařili velmi dobře:)

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, paní Meravá,
velice děkujeme za Vaše vysoké hodnocení. Velmi si jej vážíme, stejně jako Vaší připomínky ke stravě a provozu, neboť hodnocení hostů je vždy cenným zdrojem informací, ve kterém směru bychom mohli naše služby vylepšit.
V nastaveném systému uzavřeného stravování předchozím výběrem z menu na objednávkovém terminálu skutečně nelze objednávat jídla na druhý den, neboť objednávkový terminál se automaticky uzavírá a vaří se konkrétní počet jídel dle objednávek. Toto je nepříjemné především u krátkodobých pobytů a v současné době pracujeme na variantách řešení.
Polévky jsou u nás podávány pouze k obědu, ale předáme Váš námět ke zvážení.
Ještě jednou velice děkujeme a budeme se velmi těšit při Vašem příštím pobytu, kdy, jak pevně věříme, si již vše užijete na 100%.

Anonym

Älteres Paar, 6.12.2018

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Krásné ubytování, ochota personálu, dobré jídlo

  • Není možnost si vybrat jídlo na druhý den. Ráno je pouze ovocný a černý čaj.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
10
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den z Karlových Varů,
velice děkujeme za Vaše velmi milé hodnocení.

Bohužel v systému uzavřeného stravování předchozím výběrem z menu může dojít k Vámi popsané situaci, neboť objednávkový terminál se automaticky uzavírá. V současné době pracujeme na variantách nápravy tohoto problému, stejně jako na zlepšení výběru nápojů během snídaní. Pevně věříme, že během Vašeho příštího pobytu změny k lepšímu již sami pocítíte.

Přejeme Vám pohodové adventní dny a budeme se velmi těšit na Vaši další návštěvu.