Lázeňský hotel Sadový Pramen Bewertungen
-
Personal
95% -
Sauberkeit
97% -
Ausstattung
92% -
Komfort
92% -
Preis-Leistungverhältnis
91%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:
Dagmar Dvořáková
Einzelreisender, 31.8.2019
Čeština
velmi děkujeme za milé a vysoké hodnocení.
Velice rádi Vás u nás opět přivítáme.
Eva Benešová
andere Gruppe, 27.8.2019
Ústecký kraj
velmi děkujeme za velmi milé hodnocení.
Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
Hesova Miluše
Älteres Paar, 19.8.2019
Ústecký kraj
velmi děkujeme za vaše kladné a vysoké hodnocení.
Budeme se velmi těšit na Vaši příští návštěvu.
Marcela Kinclová
Einzelreisender, 5.8.2019
Čeština
velice děkujeme za Vaše vysoké hodnocení a budeme se velmi těšit na Vaši příští návštěvu.
Jakub Halama
Junges Paar, 28.7.2019
Zlínský kraj
velmi děkujeme za Vaše vysoké hodnocení. Kvalitu jídel se snažíme hlídat a stále zlepšovat, bohužel ne vždy se nám podaří zavděčit se všem. Pevně věříme, že při Vaší příští návštěvě si u nás pochutnáte i na večeři. Budeme se velmi těšit.
Vladimír Mynařík
Älteres Paar, 22.7.2019
Ústecký kraj
velice děkujeme za Vaše vysoké hodnocení a budeme se velmi těšit na Vaši příští návštěvu.
Iva Závorová
Einzelreisender, 8.7.2019
Čeština
velmi děkujeme za velmi milé a vysoké hodnocení.
Velice rádi Vás u nás opět přivítáme!
Václav Plas
Älteres Paar, 8.7.2019
Plzeňský kraj
velmi děkujeme za Vaše vysoké hodnocení.
V systému servírovaných obědů a večeří je klientům v den příjezdu skutečně podáváno automaticky zvolené jídlo z menu, které nemusí vždy každému přijít k chuti. Jsme rádi, že zbytek pobytu tento prvotní nepříjemný dojem napravil.
Budeme se velmi těšit na Vaši příští návštěvu.
Anonym
Einzelreisender, 4.7.2019
English
velmi děkujeme za Vaše milé a vysoké hodnocení.
Budeme se velmi těšit na shledání při Vaší příští návštěvě.
Hana Gžebinská
Älteres Paar, 3.7.2019
Středočeský kraj
(Ohne Textbewertung)
Božena Valentová
Einzelreisender, 7.6.2019
Čeština
Anonym
Einzelreisender, 31.5.2019
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Petr Novák
Einzelreisender, 26.5.2019
Plzeňský kraj
(Ohne Textbewertung)
Dagmar Dvořáková
Einzelreisender, 17.5.2019
Plzeňský kraj
(Ohne Textbewertung)
Jirina Salačová
Einzelreisender, 13.5.2019
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Monika Mikszathova
Einzelreisender, 6.5.2019
Čeština
velice děkujeme za Vaše kladné a vysoké hodnocení, velmi si jej vážíme a rádi jej předáme celému kolektivu, neboť spokojenost hostů je naším hlavním cílem.
Velice rádi Vás přivítáme i při Vaší příští návštěvě Karlových Varů a věříme, že tentokrát vyjde i počasí.
Zdeněk Bubák
Einzelreisender, 29.4.2019
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Jaroslava Bubáková
Einzelreisender, 29.4.2019
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Kristýna Meravá
Einzelreisender, 5.2.2019
Čeština
velice děkujeme za Vaše vysoké hodnocení. Velmi si jej vážíme, stejně jako Vaší připomínky ke stravě a provozu, neboť hodnocení hostů je vždy cenným zdrojem informací, ve kterém směru bychom mohli naše služby vylepšit.
V nastaveném systému uzavřeného stravování předchozím výběrem z menu na objednávkovém terminálu skutečně nelze objednávat jídla na druhý den, neboť objednávkový terminál se automaticky uzavírá a vaří se konkrétní počet jídel dle objednávek. Toto je nepříjemné především u krátkodobých pobytů a v současné době pracujeme na variantách řešení.
Polévky jsou u nás podávány pouze k obědu, ale předáme Váš námět ke zvážení.
Ještě jednou velice děkujeme a budeme se velmi těšit při Vašem příštím pobytu, kdy, jak pevně věříme, si již vše užijete na 100%.
Anonym
Älteres Paar, 6.12.2018
Středočeský kraj
velice děkujeme za Vaše velmi milé hodnocení.
Bohužel v systému uzavřeného stravování předchozím výběrem z menu může dojít k Vámi popsané situaci, neboť objednávkový terminál se automaticky uzavírá. V současné době pracujeme na variantách nápravy tohoto problému, stejně jako na zlepšení výběru nápojů během snídaní. Pevně věříme, že během Vašeho příštího pobytu změny k lepšímu již sami pocítíte.
Přejeme Vám pohodové adventní dny a budeme se velmi těšit na Vaši další návštěvu.