+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Sadový Pramen Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 129 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    92%
  • Preis-Leistungverhältnis

    91%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 1.12.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 27.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Kateřina Kelbelová

Einzelreisender, 26.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Mohu jen doporučit, víkendový pobyt byl super, personál byl velmi přátelský a ochotný (obsluha restaurace - úžasná, masérka a paní ve spa byly velmi příjemné)!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
velice si ceníme Vašeho kladného hodnocení a velmi za ně děkujeme, stejně jako za další doporučení LH Sadový Pramen.
Budeme se velmi těšit na Váš příští pobyt.

Anonym

Einzelreisender, 25.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Iveta Wünschová

Einzelreisender, 9.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Božena Tolarová

Älteres Paar, 22.10.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Byli jsme na krátko, ale večeře se nedali jíst.

  • jen to jídlo, jsem dia a dostali jsme, co nesmím, není možné si vybrat.

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
10
Wert/Geld
8
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, paní Tolarová,
velice děkujeme za Vaše hodnocení.
V systému uzavřeného stravování předchozím výběrem z menu bohužel není prostor pro okamžité změny, tak jako u restauračního systému objednávek á la carte.
V případě jakékoliv diety je ale možné nás předem kontaktovat, abychom Vám mohli vyjít maximálně vstříc a vše připravit přesně podle Vašich potřeb a přání.

Přejeme Vám krásné dny a budeme se velmi těšit na Vaši příští návštěvu.

Lucie Kantorova

andere Gruppe, 17.10.2018

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Olga Spurná

Einzelreisender, 13.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9

Tomáš Sippl

Älteres Paar, 17.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Jana Hluchá

Gruppe von Freunden, 9.8.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • nemožnost výběru jídla u welns ani druhý den

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, paní Hluchá,
velice děkujeme za Vaše velmi milé hodnocení.

Bohužel v systému uzavřeného stravování předchozím výběrem z menu může dojít k Vámi popsané situaci, neboť objednávkový terminál se automaticky uzavírá. Personál stravovacího oddělení ovšem obvykle bývá velmi vstřícný a dovolí klientovi dodatečné změny v jídelníčku, které pak řeší individuálně. I toto řešení je však podmíněno jistým předstihem.

Přejeme Vám krásné dny a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.

Anonym

Älteres Paar, 11.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
10

Leszek Dudzinski

Einzelreisender, 6.7.2018

warszawa Polsko

  • Gesamtbewertung
88 %
  • wspaniala lokalizacja komfort za przystepna cene

  • wszystko ok

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Hello from Karlovy Vary!

Dear Mr. Dudzinski,
thank you very much for your review.
We are looking forward to your next visit.

Best regards!

Zdenka Minaříková

Gruppe von Freunden, 18.6.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • moc se nám líbilo a doporučuji ostaním

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
velice si ceníme Vašeho kladného hodnocení a velmi za ně děkujeme, stejně jako za další doporučení LH Sadový Pramen.
Budeme se velmi těšit na Váš příští pobyt.

Monika Mikszáthová

Älteres Paar, 8.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Boli sme velmi spokojni

  • Poloha hotela Cistota na izbe a aj v celom hoteli Ustretovy a mily personal Procedury na vysokej urovni

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den z Karlových Varů!
Vzhledem k tomu, že spokojenost našich klientů je naším hlavním cílem, Vaše milá a pozitivní recenze nás nesmírně těší a je pro nás skutečným oceněním práce celého kolektivu. Zároveň nám ukazuje, že v naší snaze o neustálé zlepšování služeb máme nakročeno správným směrem.
Velice Vám děkujeme a budeme se těšit na Váš příští pobyt.

Jitka Karaffová

Älteres Paar, 1.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Balíček" krátká relaxace" by neměl být nabízen na víkend, kdy se procedury neprovádějí.

  • Pěkný pokoj, krásné okolí

  • Na poukazu byl uvedený čas ukončení pobytu v devět hodin 30.4. Koupili jsme si tedy předem lístky na autobus na 10.00 hod.Masáž jsme měli naplánovanou na 9.00 a 9.30, nemohli jsme ji tedy absolvovat.Předem chyběla informace o tom,že o víkendu se procedury neprovadějí.Nikdy bychom nejeli na krátkodobý pobyt tak,aby procedury byly naťě snány v den odjezdu.

Persönlich
9
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
4
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
velice děkujeme za Vaši recenzi a upozornění. Teprve až na jeho základě jsme si totiž všimli, že na webových stránkách spa.cz jsou informace o času odjezdu do 11:00 hod. uvedeny správně, na voucherech, které jsou klientům vystavovány, tomu tak ale není. Naše partnery jsme již informovali a věříme, že velmi rychle dojde k nápravě.
Procedury skutečně nejsou výjimečně poskytovány v neděli a v takových případech je pak pro ně využíván čas po příjezdu nebo před odjezdem klientů.
Velice nás mrzí, že zrovna ve Vašem případě došlo k této nemilé souhře okolností a pevně věříme, že Váš příští pobyt si již naplno užijete.

Miroslav Horák

Älteres Paar, 23.4.2018

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Daniela Heyzlová

Einzelreisender, 23.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Personál nás neinformoval o možnostech parkování a vzhledem k poloze hotelu je to docela veliký problém, jinak jsme byli spokojeni s ubytováním i stravou.

  • Ubytování v tomto hotelu je velice pěkné, stravovaní - hodně dobrého kvalitního jídla.

  • Nemožnost parkování u hotelu a ani v jeho blízkosti, parkování všude v okolí jen na ,3 hodiny.

Persönlich
7
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
velice děkujeme za Vaši recenzi a velice nás těší, že jste si svůj pobyt užili i přes popsané omezené možnosti našeho parkoviště.

Jelikož se naše budova nachází v samém centru lázní a parkovacích míst je skutečně poskrovnu, nejsme bohužel schopni klientům parkovací místo garantovat ihned s rezervací. A to ani pokud nás již dopředu informují, že přijedou automobilem. Našim hostům se snažíme vyjít maximálně vstříc a v případě plné obsazenosti našeho parkoviště, doporučujeme možnosti parkování v parkovacích domech sousedních hotelů.
Jestliže jsme informováni, že klient bude mít zájem o parkovací místo, obdrží výše uvedené informace ihned s potvrzením své rezervace.

Věříme, že při Vašem příštím pobytu již budete plně spokojeni, bez stínu zbytečných nepříjemností.
Budeme se těšit.

Anonym

Einzelreisender, 18.4.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 15.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
0

Anonym

Einzelreisender, 2.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Hotel krásně vybavený, vkusně, čistý, blízko nádraží a u kolonády, přesto poměrně tichý.

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8
Lázeňský hotel Sadový Pramen hat auf diese Bewertung geantwortet.
Velice děkujeme za milé hodnocení a budeme se těšit na Váš příští pobyt.